Konkurs

Dziś wysyłam moje zgłoszenie na konkurs Redattore d’Eccezione organizowany przez miesięcznik La Cucina Italiana, adresowany do blogerek kulinarnych. Tematem konkursu jest …..piwo i makaron.
Trójka blogerek zostanie zaproszona do redakcji, żeby przygotować nadesłane przepisy i zredagować rubrykę Parliamo di …. (Mówimy o….). Z trzech finalistek zostanie wybrany zwycięzca.

Nie zdradzę na razie, jakie potrawy zaproponowałam. Proszę, trzymajcie kciuki, żeby to moje propozycje spodobały się jury. Niedługo przynajmniej jeden z przepisów pojawi się na blogu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Konkurs

  1. Kasia pisze:

    no to trzymam zaraz po tym jak skończę stukac na klawiaturze🙂

  2. majka pisze:

    zastanawiałam się co mogłabym zrobić z piwem i makaronem. Kiepsko mi to poszło. Więc tym bardziej podziwiam. Mam nadzieję, że wygrasz i wtedy przeczytam twoje przepisy w La Cucina

  3. jakoob99 pisze:

    Makaron i piwo? Zupa piwna🙂

  4. Ania pisze:

    Trzymam kciuki🙂

  5. Paula pisze:

    Trzymam kciuki!

  6. Yba pisze:

    Trzymam oczywiście🙂

Skomentuj

